Харилцагчийн тусламжийн төвийн үйл ажиллагааны хяналтын самбарыг хэрхэн оновчтой зохион байгуулах вэ?

Харилцагчийн үйлчилгээний албаны менежерийн үндсэн үүргүүдийн нэг нь багийн гүйцэтгэлээ хянах, харилцагчийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад нь туслах явдал юм. Харилцагчийн үйлчилгээний дашбоард ашигласнаар харилцагчид дэмжлэг үзүүлэгч агентуудын гүйцэтгэл, бүтэмжээ, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэг дороос хянах боломжтой болно.

Та харилцагчийн үйлчилгээний хяналтын самбартаа гүйцэтгэлийн чухал үзүүлэлтүүдээ нэмж, агентуудын ачааллыг тэнцвэржүүлэх, хэрэглэгчийн асуудлыг эрэмбэлэх, асуудлын шийдлийг хянах талаар чухал шийдвэр гаргах боломжтой.

 

Харилцагчийн үйлчилгээний дашбоард гэж юу?

Хэрэглэгчийн хяналтын самбар нь үйлчлүүлэгчийн туршлага, үнэнч байдал, үйлчлүүлэгчийг хадгалахад нөлөөлдөг аливаа өгөгдлийн дүрслэл юм. Та ялгаатай өгөгдлийн эх сурвалжийг харилцагчийн үйлчилгээний хянах самбартаа холбож, чухал үзүүлэлтүүд, KPI болон чиг хандлагын талаархи шинжилгээнүүдийг график хэлбэрээр харж, хялбар ойлгох, оновчтой шийдвэр гаргах боломжтой.

Харилцагчийн үйлчилгээний дашбоард буюу хянах самбар ашигласнаар

  • Харилцагчид тулгарч буй асуудлуудын чиг хандлага, суурь нөхцлүүдийг тодорхойлох
  • Харилцагчийн хүлээлтийн өөрчлөлтийг ойлгох
  • Дотоод үйл ажиллагааны процесс, ажлын урсгалаа сайжруулах
  • Харилцагчийн асуудлыг хурдан шийдвэрлэхэд нөөцөө зөв хуваарилах
  • Сарын, долоон хоногийн болон өдөр тутмын тайлангаа ганц товч дараад л гаргах гэх мэт давуу талууд бий болно.

 

Харилцагчийн үйлчилгээний хянах самбаруудын жишээ

Харилцагчийн тусламжийн төвийн хянах самбар

 

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудын гүйцэтгэлийн хянах самбар

 

Дуудлагын төвийн хянах самбар

 

Харилцагчийн тусламжийн төвийн шинжилгээний дашбоард

 

Харилцагчийн сэтгэл ханамжийн хянах самбар

 

Харилцагчийн үйлчилгээний дашбаордийг хэрхэн хөгжүүлэх вэ?

Харилцагчийн үйлчилгээний хяналтын самбарын төрлөөс үл хамааран ухаалаг хяналтын самбар бүтээхийн тулд дараах үе шатуудын дагуу ажиллахыг зөвлөж байна.

Алхам 1. Хяналтын самбарын зорилгоо тодорхойлох

Алхам 2. Харилцагчийн үйлчилгээний үйл ажиллагааг хянах чухал үзүүлэлтүүд, KPI-уудаа оновчтой сонгох

Алхам 3. Хяналтын самбар загвар хөгжүүлэх болон түүлээ сонгох

Алхам 4. Хяналтын самбарыг ашиглах, сайжруулалтын саналууд авч сайжруулалт хийх

Хяналтын самбар хийдэг олон төрлийн системүүд байдаг. Эдгээр хяналтын самбар бүтээх хэрэгслүүдийн ихэнх нь чирж буулгах интерфэйстэй бөгөөд энэ нь танд хяналтын самбарынхаа өөр өөр хэсгүүдийг цуглуулах боломжийг олгодог. Tableau болон Power BI зэрэг алдартай өгөгдөл дүрслэх хэрэгслүүд нь харилцагчийн үйлчилгээний системтэй интеграци хийж, харилцагчийн үйлчилгээний түлхүүр үзүүлэлтүүдийг харах боломжийг хангадаг.

Гэсэн хэдий ч аналитик тайлан болон хяналтын самбар бүхий Харилцагчийн үйлчилгээний систем ашигласнаар танд илүү нарийн бөгөөд үнэн зөв шинжилгээг өгдөг. Жишээлбэл, Freshdesk аналитик хяналтын самбар нь харилцагчид тулгарч буй асуудлын чиг хандлага, харилцагчийн сэтгэл ханамжийн дүн шинжилгээ, үнэлгээний самбар гэх мэт төрөл бүрийн бэлэн загвартай бөгөөд тэдгээрийг хүссэнээрээ өөрчилж, хэрэглэгчийн үйлчилгээний хяналтын самбарт нэмж болно.

 

Та хянаж байгаа түлхүүр үзүүлэлтүүддээ дээд доод хязгаар тохируулж, хэтэрсэн тохиолдолд танд мэдэгдэл ирэх тохиргоо хийх, харилцагчийн тусламжийн албаны тайлангуудыг татаж авах, өгөгдлийг CSV, PDF эсвэл API форматаар хуваалцах, экспортлох, Freshdesk хяналтын самбарт багийнхаа хандалтыг хянах боломжтой.

 

Freshdesk Omnichannel хяналтын самбар нь шууд чат, сошиал медиа, утас зэрэг өөр өөр сувгууд дахь тусламжийн үйлчилгээнийхээ гүйцэтгэлийг бүхэлд нь харах боломжийг танд олгоно.

 


Бид үүлэн технологид суурилсан харилцагчийн тусламж, үйлчилгээний Freshdesk системийг албан ёсны эрхтэйгээр хэрэглэгчиддээ хүргэж байна. Та энэхүү системийн тухай дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахыг хүсвэл доорх формыг бөглөж бидэнд илгээгээрэй.