Сайн гүйцэтгэлийн удирдлагын системийн элементүүдийг тодорхойлоход хялбар боловч түүнийг байгууллагын үйл ажиллагаанд нэвтрүүлэн ашиглах нь бодож байснаас түвэгтэй байдаг.
ДэлгэрэнгүйБорлуулалтын шинжилгээ хийхэд зайлшгүй ашиглагддаг үндсэн тоон үзүүлэлтүүд байдаг.
ДэлгэрэнгүйСүүлийн үед зайнаас, уян хатан цагийн хуваариар ажиллах болсон учир удирдах ажилтнууд бодит ажиллаж байгаа цагийг харж хянах боломжгүй үед хэрхэн ажлын гүйцэтгэлийг оновчтой үнэлэх сорил тулгарч байна.
ДэлгэрэнгүйГүйцэтгэлийн түлхүүр үзүүлэлт буюу KPI-ийг оновчтой сонгох нь жил бүрийн төлөвлөгөө гаргах, гүйцэтгэлийг үнэлэхэд тулгардаг асуудал байдаг. Бидний сонгосон түлхүүр үзүүлэлтүүд тухайн зорилтын гүйцэтгэлийг зөв хэмжиж байна уу гэдэг асуулт байнга бидэнд ирдэг. Тэгвэл байгууллагууд KPI-аа сонгохдоо дараах 10 алдаа хамгийн түгээмэл гаргадаг ба түүнээс сэргийлж цаг хугацаа, нөөцөө хэмнэх зөвлөгөөг хүргэж байна.
ДэлгэрэнгүйАжилтны гүйцэтгэлд түүний ур чадвар голлох үүрэг гүйцэтгэдэг хэдий ч түүнээс гадна олон нөхцлүүдийг бүрдүүлэх шаардлагатай байдаг. Ажилтны ажиллах орчин, хамтран ажиллагсдын уур амьсгал, удирдлагын арга барил гэх мэт олон хүчин зүйлс нөлөөлдөг.
ДэлгэрэнгүйБайгууллагынхаа ирээдүйд шаардлагатай ур чадварыг тодорхойлж, гарч болзошгүй ур чадварын зөрүүг нөхөх стратегиа боловсруулсан уу?
ДэлгэрэнгүйСайн тодорхойлсон KPI үнэлгээний аргачлалыг ашиглан байгууллагад үнэлгээний системийг төлөвшүүлэх нь их чухал болж байна. Цар тахлын дараах хурдтай өөрчлөгдөж бизнесийн орчинд байгууллагууд гүйцэтгэлээ удирдах сайн системийг бий болгож чадахгүйгээр бизнесийн түлхүүр датагаа цуглуулах, бодит цаг хугацаанд мэдээллээ авч харах, датанд суурилсан оновчтой шийдвэр гаргалтыг хурдтай хийх нь маш хэцүү.
ДэлгэрэнгүйХарилцагчийн үйлчилгээний албаны менежерийн үндсэн үүргүүдийн нэг нь багийн гүйцэтгэлээ хянах, харилцагчийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад нь туслах явдал юм. Харилцагчийн үйлчилгээний дашбоард ашигласнаар харилцагчид дэмжлэг үзүүлэгч агентуудын гүйцэтгэл, бүтэмжээ, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэг дороос хянах боломжтой болно.
ДэлгэрэнгүйБайгууллагууд бизнесийнхээ амжилтанд шаардлагатай хүний нөөцийг татаж ажилд авах, урт хугацаанд тогтвортой ажиллуулахад маш олон төрлийн нөхцлүүдийг ажилтанд санал болгодог. Хамгийн чухал нөхцлүүдийн нэг бол цалин урамшууллын бодлого юм.
ДэлгэрэнгүйСудалгаанаас харахад ажилтнууд өсч хөгжих, байгууллага дотроо карьерийн өсөлт, өөрчлөлт хийх боломжтой байх тусам ажлаас гарах түвшин буурдаг байна. Эдгээр 3 хүчин зүйлс нь ажилтныг удаан тогтвортой ажиллуулахад туслана.
ДэлгэрэнгүйАжилтнууд нь үүрэг хариуцлагаа хэрхэн биелүүлж байгаагаас хамааран компанийн хувьд хамгийн том хөрөнгө эсвэл хамгийн том үүрэг хариуцлага болж болно. Үнэн хэрэгтээ, гүйцэтгэл муутай ажилласан ажилтнууд танай байгууллагын үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлж болзошгүй. Ажилтнууд юунаас болж гүйцэтгэл муутай ажилласан, тэднийг хэрхэн дэмжиж, бүтээмжийг нэмэгдүүлэх талаар судлаж мэдэх нь чухал.
ДэлгэрэнгүйБорлуулалт бол бүх компанийн хувьд чухал үйл ажиллагаа байдаг. Борлуулалт нь нарийн төвөгтэй процесс ба ихэнхдээ хүмүүсийн харилцан үйлчлэлийн санамсаргүй байдлаас хамаардаг. Энэ нь олон борлуулалтын мэргэжилтнүүдийн хувьд хүндхэн сорил болдог.
ДэлгэрэнгүйЖил бүрийн бүтээмжинд суурилсан гүйцэтгэлийн үнэлгээнд суурилж ажилтны цалин урамшуулал, карьерийн чухал шийдвэрүүдийг гаргахаа болих цаг болжээ. Байгууллагууд олон жилийн турш гүйцэтгэлийн удирдлагын тогтолцоогоо шинэчлэх оролдлого хийж байна. Гэхдээ цар тахлын дараа өөрчлөгдсөн ажиллах шинэ арга барилаас шалтгаалан, ялангуяа хайбрид ажиллах загварууд, ажилтныг зөвхөн ажилтан биш, харин хүн гэж үзэх чиг хандлагууд нь гүйцэтгэлийн удирдлагын зорилго, үнэ цэнийн тухайд дахин эргэцүүлэн шаардлагыг бий болгож байна.
ДэлгэрэнгүйГүйцэтгэлийн удирдлагын систем нь хувь хүний гүйцэтгэлд суурилсан цалин урамшууллын бодлого хөгжүүлэх, зорилго зорилтонд суурилсан гүйцэтгэлийн үнэлгээ, олон хувьсагчтай үнэлгээний систем гэх мэтчилэн хувьсан өөрчлөгдсөөр байна.
Дэлгэрэнгүй